onsdag 26 maj 2010

Osäker..

Foto: Leila Lindholm

Något jag känner mig väldigt osäker på, är hur jag ska ha köket.. eftersom det inte finns någon elström i huset känns det viktigt att jag ska ha ljusa färger i köket. Men jag känner mig så velig om hur jag ska göra där.Något som är säkert är att köket ska behålla sin torpiga äldre charmiga stil.



Det här är ett förslag som jag starkt skulle kunna tänka mig att ha.. men jag är ändå osäker.. Detta kök kan man se på tv "Leila bakar", jag gillar de öppna hyllplanen och de glada färgerna! Men detta känns väldigt långt ifrån om man jämför med hur köket ser ut idag i stugan.
Köket i dagsläget


Nu ska jag fundera vidare!

Kram från Erika

1 kommentar:

  1. Hej Erika & Grattis till torpet!
    Jag har tänkt på dig en massa ggr, men aldrig blivit så att jag hört av mig. Visserligen har du väl en massssssa projekt med både musiken & nu ett härligt torp! Som jag gärna skulle vilja besöka någon gång, hihi.
    Såg repotaget i ströms-tidningen. Alltså vilken dröm du har framför dig....
    Jag kommer givetvis att följa dig här & se vad du hittar på. Leilas kök är bara sååå mysigt, skulle passa jätterbra att göra något liknande. Rosor i ett sovrum är ju romantiskt & passande. Bra fynd har du gjort oxå.

    Ha de så jättebra så hörs & kanske ses vi framöver.
    Kram från mig /M

    (synd att du inte var med å sjöng på bröllopet...)

    SvaraRadera