måndag 14 mars 2011

Romantiska torprum

Som de flesta kanske märkt tycker jag om färg och mönster. Förut tyckte jag om allt som var vitt, vitt och åter VITT! Men de tröttnade jag på.. det hände inte så mycket i de rummen kände jag tillslut..det såg likadant ut överallt, ingen egen personlig touch..ok..det stämmer väl inte till 100% för man hade ju en massa personliga prylar till allt det vita..men jag tror att det inte blev nog "personligt" för mig. Nu när jag har gått över till mönstrade/färgade tapeter och tyger kan det hända att en del tycker att det känns för "rörigt" att det "händer för mycke i rummet" men just den här stilen tycker jag känns rätt i vårat sommartorp..eftersom man mest befinner sig där på sommaren och inte är där varje dag känns det inte som man hinner lessna på det på samma vis som jag nog skulle gjort om jag bott så året runt. Då hade jag nog hållt mig och lite "enklare" och "ljusa" grunder. Men i vilket fall som helst är huvudsaken att man trivs med det själv. Här kommer lite torpiga bilder från sköna hem!




/Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar