onsdag 26 maj 2010

Lite fyndade tyger och kuddar!

Hejsan! Hoppas ni alla har det bra i detta halv tråkiga väder!
Det har jag efter att ha fyndat lite fina saker! Tanken är att "rosenrummet" på torpet ska bli det första rummet som ska få sig en omgång av tapeter och färg. Rosenrummet är det största sovrummet som ligger på övervåningen av huset. Det jag ska försöka göra med själva inredningen och stilen på huset är att inte få det för "modernt" utan hålla det i lite äldre stil. Man ska få en känsla av att det alltid ha varit så sen det byggdes, nu pratar jag inte heller om för gammaldags stil, men någon fin balans. Just nu har jag bara i stora drag om hur allt ska se ut i huvudet, det kommer kanske inte alls bli som jag tänkt från början. Vi få se!

Här kommer lite bilder från vad jag fyndat idag, jag tror att något av dessa kommer att hamna i rosenrummet!


Hittade även en stor affisch på ballerinor som övar, få se vad jag gör av den.

Kunde inte heller låta bli att köpa denna gamla plåtburk!


Allt som allt gick kalaset på 120 kronor!

Ha det så bra sålänge!

Kram från Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar