tisdag 15 mars 2011

Funderingar

Jag vet inte hur många gånger jag haft tankarna på hur köket ska utformas med just färg, tapeter & pärlspont. I nuläget känns det ganska mörkt med de gula köksluckorna och den träfärgade halvpanelen. Man brukar ju säga att köket är husets hjärta, där man fikar och umgås med släkt och vänner osv. Därför har jag nästan blivit galen på mig själv när jag velat runt och aldrig kunnat bestämma mig för hur det ska se ut där. Men när jag väl gjort det har jag lika fort ångrat mig igen. Det ända jag vet är att det ska kännas ljust men ändå mysigt. Vi får se hur det går. Ska till torpet till helgen..så ska verkligen försöka komma underfund med utformningen av köket. Känns lättare att planera och fundera på plats än flera mil därifrån. LÄNGTAR!







/Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar